Odprężony etatowiec wykonuje zadania lepiej . To banał, ale nastroju jaki panuje w biurze nie wolno deprecjonować. Jeśli jest nieprzyjemny, rośnie retencja, zatrudnieni nie pracują wydajnie , a deficyt oddania w pracę daje koszty w firmie. W jaki sposób zatem zadbać o wesołą atmosferę? Zapewniając zatrudnionym czasami odrobinę zabawy. Chociażby dzięki organizacji zabawy integracyjnej w formie zabawy miejskiej. Dlaczego gry terenowe to dobry sposób na event dla zespołu? Głównie dlatego, że są niebanalną metodą zabawy. Wiele przedsiębiorstw w obszarze eventów dla pracowników wybiera takie działania jak gokarty, wspólne wyjazdy , bilard. Pracownicy są już zmęczeni w kólko tymi samymi rodzajami wydarzeń . Eventy w KrakowieGra terenowa to powiew świeżości – co pozwala ich włączyć w działanie i umożliwia uczestnictwo w niebanalnym formie spędzania czasu. Gry miejskie to również aspekt budowania zespołu. Zamiast typowego szkolenia, jaki zazwyczaj jest dodatkowo organizowany przy okazji eventu dla firmy, komponenty dynamiki grupy i treningu związanego z otwartością i kreatywnością jest szansa włączyć w grę treasure hunting . Podwładni ani nie zorientują się, kiedy dzięki zespołowym ćwiczeniom i walce między zespołami pojawią się relacje w grupie, a pracownicy lepiej się zrozumieją. gry terenowe dają również na dopasowanie zagadek do indywidualnych oczekiwań graczy i samej firmy. Problemy są w stanie być przygotowane w oparciu o wartości firmy, dbać o kulturę organizacji, dla której zabawa jest opracowywana. Zabawy miejskie firma może spożytkować nie jedynie przy okazji eventu dla pracowników – tego typu rodzaj zabawy funkcjonuje świetnie też jako opcja tworzenia wizerunku firmy, opcja reklamy organizacji lub jej produktów, zabawa dla kontrahentów firmy.